با تشکر از سایت خوب تاپ رایان برند جنیوس از قدیم خوشنام بوده و قابل اعتماده. باتوجه به مدلها و کالاهای متفاوتی که توی این رنج قیمتی وجود داشتند ترجیح دادم به کیفیت جنیوس اعتماد کنم و آزمون و خطایی نکنم که پشیمونم کنه. خوش ساخت و استاندارده. صدای کلیکها خوب و مناسبه و سفتی یا سختی کلیکش استاندارده.
با تشکر از سایت خوب تاپ رایان برند جنیوس از قدیم خوشنام بوده و قابل اعتماده. باتوجه به مدلها و کالاهای متفاوتی که توی این رنج قیمتی وجود داشتند ترجیح دادم به کیفیت جنیوس اعتماد کنم و آزمون و خطایی نکنم که پشیمونم کنه. خوش ساخت و استاندارده. صدای کلیکها خوب و مناسبه و سفتی یا سختی کلیکش استاندارده.
وقتی رنگ قرمز ندارین چرا عکسش اینجا هست؟