در حال حاضر سبد خرید شما خالی میباشد.
این مادربرد رو هفته پیش خریدم یه نکته جالبی که داشت این بود فن argb دیپ کول داشتم با کابل 3 پین فنم براحتی نصب شد . ممنون از اطلاعات دقیقتون
با استفاده از روشهای زیر میتوانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
این مادربرد رو هفته پیش خریدم یه نکته جالبی که داشت این بود فن argb دیپ کول داشتم با کابل 3 پین فنم براحتی نصب شد . ممنون از اطلاعات دقیقتون